Як відомо, у червні 2021 року в Україні було запущено електронні медичні висновки про тимчасову непрацездатність (е-лікарняні).
Протягом червня-серпня 2021 року тривав перехідний період впровадження е-лікарняних, згодом він був ще продовжений до 1 жовтня 2021 року. Остаточно перехід на електронні лікарняні відбувся саме 1 жовтня 2021 року.
Проте впроваджена депаперизація лікарняних містить суттєві недоліки, які потребують негайного вирішення. Про це повідомляє П'ятий апеляційний адміністративний суд
«Так, база даних Пенсійного фонду і база даних е-лікарняних медичних закладів містить один тип апострофа, а база даних Фонду соціального страхування не підтягує такі лікарняні тому, що у них іншій тип апострофа.
У підсумку всі особи, в прізвищі яких є апостроф, фактично не в змозі користуватись е-лікарняними через відмову приймати їх у роботодавців органами соцстраху.
І у такому випадку, не зважаючи на масштабність даної проблеми, це змушує таких осіб звертатись до сімейних лікарів за довідкою, яка б підтверджувала правильність написання прізвища, хоча до повноважень сімейних лікарів засвідчення написання правильності прізвища та засвідчення паспортних даних особи взагалі не входить.
Парадоксально, що для користування послугами діджіталізації, громадяни змушені надавати купу паперових документів - що ніяк не спрощує процес цифрової трансформації у сфері охорони здоров’я.
Ситуація є критичною, оскільки це стосується не конкретної особи, а носить масовий характер. Втім, гарячі лінії Фонду соцстраху та Мінцифри через перезавантаженність недоступні. Тож нам, роботодавцям, нічого не залишається, як писати про свої проблеми у соціальних мережах», - зазначає суд.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.