Міністерство цифрової трансформації затвердило наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу.
«Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення», – зазначають у Мінцифрі.
Зокрема, у вимогах зазначено:
- безбар’єрно надавати сервіс різним групам населення. Наприклад, надавати інформацію жестовою мовою або використовувати онлайн-перекладач для спілкування з іноземцями;
- адаптувати простори очікування та обслуговування для людей з інвалідністю, відвідувачів з дітьми та людей будь-якого зросту, а також допомагати їм під час візиту;
- шанобливе тактовне спілкування із суб'єктами звернення, недопущення спілкування з ними в наказовому тонi;
- якісне та недискримінаційне надання послуги всім, хто звертається, в тому числі людям з інвалідністю, бабусям та дідусям, іноземцям та представникам національних меншин;
- щоденно збирати та реагувати на відгуки відвідувачів, а також враховувати зауваження для поліпшення сервісу;
- недопущення доторкання до суб'єктів звернення або їх речей без дозволу, втручання у їхній особистий простір.
Також зазначено, що документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Йдеться і про уникнення суперечок із суб'єктом звернення. Зокрема шляхом застосування техніки умовної згоди. Вона полягає у тому, що працівник погоджується з правом суб'єкта звернення мати та висловлювати свою думку, але не обов'язково погоджується з такою думкою.
Окрім того, з’явилася вимога підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою.
Детальніше з переліком можна ознайомитися за покликанням.
Раніше «Судово-юридична газета» писала про нову опцію для підпису документів від Мінцифри.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.