Кияни можуть цілодобово отримати консультації з усіх наболілих питань. Дізнатися, хто надає допомогу, як оформити ті чи інші документи, як поспілкуватися із психологом.
Про це нагадують у Міністерстві охорони здоров’я, підкреслюючи, що у кожній області та місті Києві діють гарячі лінії з соціальних питань та щодо коронавірусної інфекціїї COVID-19.
«У місті Києві цілодобово можна телефонувати за №№ 15-51, 15-83, 044-235-01-01», - зазначають у Міністерстві.
Також у Міністерстві охорони здоров’я перезапустили чатбота під назвою «Іван Маск». Він надаватиме новини про коронавірус в усіх найпопулярніших українських месенджерах: Viber, Telegram та Facebook Messenger.Сам чатбот безкоштовно розробила компанія «Шорткат» за підтримки UNICEF Ukraine, Facebook та Viber.
Щоб скористатися чатботом, перейдіть за посиланнями: Facebook Messenger, Viber, Telegram.
Також Моніторинговий центр КМДА з протидії COVID-19 відкрив офіційну телефонну лінію – 044-237-15-71. За цим номером можна звертатися якщо:
- ви хочете повідомити про факти порушення самоізоляції та обсервації;
- якщо бажаєте отримати безкоштовну емоційну підтримку;
- отримати роз’яснення з питань заходів із запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції;
- вам вже телефонував наш оператор із опитуванням і ви хочете надати додаткову інформацію.
Спілкування з киянами, які перебувають у групі ризику, відбувається виключно через Моніторинговий центр КМДА.
Єдиний номер, з якого телефонують киянам представники Моніторингового центру КМДА: 093-117-15-51.
Нагадаємо, станом на 20 квітня в Україні зафіксовано 5710 випадків коронавірусу.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Володимир Зеленський прокоментував порушення карантину на Великдень.
Також поліція повідомила про кількість правопорушників карантину в українських храмах на Великдень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.