Міністерство економіки та фінансів Греції разом із його очільником Кіріакосом Пієракакісом подали позов проти невідомих адміністраторів сторінки у Facebook через поширення оманливої реклами. Про це повідомило грецьке відомство.
За даними міністерства, для створення фальшивої реклами інвестиційної схеми використали технологію штучного інтелекту, зокрема аудіовізуальний дипфейк із зображенням Пієракакіса. У рекламі міністр нібито закликає громадян вкладати кошти у «високоприбуткові програми», що, за словами відомства, «не має жодного стосунку до реальності».
Міністерство також повідомило про інцидент управління з питань кібербезпеки Греції. Дипфейки, як зазначається, є зображеннями, відео чи аудіо, створеними за допомогою штучного інтелекту, які імітують дії чи слова людини, яких вона насправді не виконувала чи не говорила.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.























