Міністерство соціальної політики України пояснило, чи може ВПО одночасно оформити і житлову субсидію, і субсидію на оренду.
«Так, може. Якщо родина ВПО або окрема людина має низький дохід і потребує фінансової підтримки від держави, вона може оформити і одночасно отримувати обидві субсидії», - заявили у відомстві.
Як оформити житлову субсидію:
Щоби отримати субсидію на оплату житлово-комунальних послуг внутрішньо переміщені особи можуть звернутися до:
- Сервісного центру Пенсійного фонду України;
- Центру надання адміністративних послуг;
- уповноваженої посадової особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради територіальної громади.
Водночас можна оформити субсидію онлайн за допомогою:
- порталу «Дія»;
- вебпорталу електронних послуг ПФУ;
- мобільного додатку Пенсійного фонду України.
Для отримання субсидії потрібні:
- Заява про призначення субсидії.
- Декларація про доходи та витрати, в якій зазначаються дані про осіб зі складу домогосподарства, які проживають разом.
- Паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків.
- Довідка про статус ВПО.
Перевірити, чи призначено вам субсидію на оплату ЖКП можна, звернувшись особисто до органу, в якому ви подавали документи на отримання субсидії або на офіційному веб-порталі ПФУ. В особистому кабінеті електронних послуг потрібно авторизуватися за допомогою електронного підпису або через Дію.
Субсидія надається за місцем фактичного проживання – укладання договору оренди житла не є обов’язковим.
Як ВПО оформити субсидію на оренду житла:
офлайн – у найближчому сервісному центрі ПФУ або центрі надання адміністративних послуг
онлайн – через портал електронних послуг ПФУ або мобільний додаток (з використанням електронного підпису, він має бути і у власника житла, і у ВПО)
Які документи будуть необхідні?
договір найму (за встановленою формою );
заява (за встановленою формою );
за потреби, копії документів, що підтверджують повноваження законного представника, опікуна, піклувальника, батьків-вихователів або інші документи, що підтверджують якісь особливі обставини.
Документи подаються особисто власником житла і внутрішньо переміщеною особою. Але, якщо власник житла проживає в іншому регіоні або за кордоном, можна скористатися електронною формою подачі докуметів через веб-портал електронних послуг або мобільний додаток ПФУ (використавши електронний підпис).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.