У зв’язку із недостатнім фінансуванням судів на 2020 рік та недостатнім забезпеченням поштовими марками, Третій апеляційний адміністративний суд повідомляє, що марок для відправки судової кореспонденції у ТААС вистачить лише до кінця жовтня 2020 року.
Зараз ТААС відправляє лише термінову кореспонденцію, таку як:
- копії ухвали про залишення апеляційної скарги без руху;
- копії ухвали про продовження строку на усунення недоліків апеляційної скарги;
- копії ухвали про відкриття апеляційного провадження;
- копії ухвали про призначення розгляду справи (у судовому засіданні та у письмовому провадженні);
- копії ухвали про проведення судового засідання в режимі відеоконференції;
- копії ухвали про відмову у задоволенні клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відеоконференції;
- копії ухвали про повернення судового збору;
- копії ухвали про відвід суддів;
- повістки про виклик у судове засідання та повістки-повідомлення про розгляд справи у письмовому провадженні.
З метою своєчасного повідомлення про день та час судових засідань суд пропонує сторонам використовувати сучасні альтернативні способи для отримання процесуальних документів та іншої інформації із суду, а саме:
- ознайомитись з датою призначення справи до розгляду на вебсайті Третього апеляційного адміністративного суду у розділі «Громадянам» - списки судових справ, призначених до розгляду;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою;
- зателефонувати відділу по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації Третього апеляційного адміністративного суду;
- телефонувати до єдиного контакт-центру судової влади України;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд».
У зв’язку з такою ситуацією Третій апеляційний адміністративний суд наполегливо рекомендує зареєструватися в системі «Електронний суд» для отримання судових рішень через цю систему.
Для цього учасник судового процесу повинен зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу - «Електронний суд». Далі потрібно подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді по конкретній справі, яку необхідно роздрукувати на офіційному вебпорталі судової влади України.
Суд після виготовлення та підписання процесуального документа паралельно з порядком, визначеним процесуальним законодавством, надсилає електронні копії процесуального документа, скріплені електронним цифровим підписом судді (судді-доповідача, головуючого судді), електронною поштою на поштову скриньку учасника судового процесу, кримінального провадження, якщо такий учасник зареєстрований в Системі як Користувач.
При цьому слід зазначити, що для отримання судового рішення через систему «Електронний суд» необхідно зареєструвати заявку у цій системі до того, як колегія суддів винесе рішення. Тобто документи, які підписані до реєстрації заявки, відправці не підлягають, у зв`язку з обмеженням алгоритму роботи системи.
Також при зверненні до суду прохання повідомляти про всі відомі засоби зв’язку: офіційні адреси, адреси електронної пошти, номери телефонів свої та інших учасників провадження.
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції буде повідомлено додатково.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Західний апеляційний господарський суд припинив відправку поштової кореспонденції.
Також Обухівський районний суд Київської області припинив відправку поштової кореспонденції.
А суддівська спільнота Черкащини звернулась до керівництва держави щодо недофінансування судів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.