Минулого року продажі автомобілів Mercedes-Benz Group AG знизилися на 3%, досягнувши 1,98 мільйона одиниць. Зниження було викликане слабким попитом на дорогі моделі в Китаї та електромобілі в Європі, повідомляє Bloomberg.
Основним фактором стало падіння постачань до Китаю, де споживачі віддають перевагу місцевим брендам, таким як BYD, замість моделей преміум-класу, таких як S-Class і Maybach. У результаті продажі в Китаї знизилися на 7%, до 683 600 автомобілів.
Незважаючи на це, акції Mercedes, які падали до оприлюднення фінансових результатів, зросли на 1,4% після публікації сильних показників у четвертому кварталі.
Протягом року компанія також стикалася з проблемами через слабкий попит на електромобілі в Європі, що було спричинене скороченням субсидій у кількох країнах. Окрім Mercedes, труднощі також переживали інші німецькі автовиробники, такі як BMW і Volkswagen.
Продажі автомобілів топ-класу, зокрема S-Class та Maybach, а також спортивних позашляховиків, впали на 14%. Це підриває стратегію компанії, яка націлена на зростання продажів розкішних автомобілів для збільшення прибутку.
Також значно знизився попит на повністю електричні моделі, зокрема у Європі, де продажі впали майже на чверть. Mercedes сподівається відновити падіння у 2025 році за допомогою нових моделей, зокрема седана початкового рівня CLA, який буде випущений раніше, ніж електричний автомобіль нового класу від BMW.
Незважаючи на загальне зниження, продажі в США зросли на 9%, досягнувши 324 500 одиниць у 2024 році.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.