Шведська ІТ-компанія розчарувалася в ШІ та повертає звільнених співробітників

14:45, 15 травня 2025
Компанія відмовилася від ШІ-агентів на користь співробітників-людей.
Шведська ІТ-компанія розчарувалася в ШІ та повертає звільнених співробітників
Слідкуйте за найактуальнішими новинами в наших групах Facebook та Telegram.

Шведський ІТ-стартап Klarna почав знову наймати працівників-людей після того, як його ШІ-агенти з обслуговування клієнтів не впоралися з поставленим завданням, пише Finextra.

Компанія вирішила змінити підхід до використання штучного інтелекту, відновлюючи набір працівників для служби підтримки клієнтів після надмірного скорочення персоналу.

Рік тому генеральний директор Klarna Себастіан Семятковскі заявляв, що ШІ-асистент замінив 700 працівників, а штат було скорочено з 5000 до 3800 осіб, із планами зменшення до 2000. Однак в інтерв’ю Bloomberg він визнав цю помилку. За його словами, людська підтримка — це пріоритет для майбутнього компанії.

Klarna тестує модель віддаленої роботи для служби підтримки, щоб поєднати гнучкість і якість обслуговування.

«З точки зору бренду та компанії, я вважаю критично важливим дати клієнту зрозуміти, що він завжди зможе поспілкуватися з людиною, якщо захоче», — наголосив Семятковскі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій. 

Ростислав Шурма пояснив, чи скасують в Україні обіг готівки та що для цього треба
Ростислав Шурма пояснив, чи скасують в Україні обіг готівки та що для цього треба
Сьогодні день народження святкують
  • Олена Обідіна
    Олена Обідіна
    суддя Полтавського апеляційного суду
  • Світлана Гушилик
    Світлана Гушилик
    суддя Господарського суду Чернівецької області
  • Олександр Журибеда
    Олександр Журибеда
    заступник голови Святошинського районного суду міста Києва