Пенсійний фонд України запровадив нову онлайн-функцію для роботодавців: тепер усі зміни в трудових відносинах (прийом, звільнення, переведення, відновлення тощо) можна подавати в режимі реального часу через особистий кабінет страхувальника. Нововведення має підвищити точність та оперативність обліку трудової діяльності працівників.
Коли подавати дані:
Новий функціонал дає змогу вчасно повідомляти ПФУ про такі зміни:
- прийом нового працівника;
- переведення в інший підрозділ;
- зміна посади або місця роботи;
- звільнення;
- поновлення на посаді;
- тимчасове припинення чи відновлення трудового договору.
Хто може скористатися:
Подавати інформацію можуть представники роботодавця, які мають доступ до перегляду та внесення даних про трудові відносини.
Як скористатися:
- Зайти на вебпортал електронних послуг ПФУ, обрати вхід як юридична особа, пройти авторизацію за допомогою КЕП.
- У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)».
- Обрати пункт «Подати відомості по особі».
- Заповнити форму повідомлення, додати запис про трудову діяльність, вказавши тип події, її атрибут, дату та реквізити документа.
- Підписати та надіслати інформацію до ПФУ.
- Стан розгляду звернення можна відстежити в розділі «Звернення» → «Статус звернення».
Ця новація має на меті спростити комунікацію між роботодавцями та Пенсійним фондом, а також підвищити точність та оперативність ведення обліку трудової діяльності.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.