Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадала деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг, що передбачені статтею 107 Закону України «Про електронні комунікації», а саме про права споживача на:
- безоплатне отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання електронних комунікаційних послуг;
- отримання від постачальника електронних комунікацій послуг наявних відомостей щодо наданих електронних комунікаційних послуг у порядку, визначеному законодавством;
- скорочення постачальником електронних комунікаційних послуг доступу кінцевого користувача до окремих видів електронних комунікаційних послуг на підставі його заяви;
- повернення від постачальника електронних комунікаційних послуг невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених електронних комунікаційних послуг у випадках і порядку, визначених правилами надання і отримання цих послуг та договором про надання електронних комунікаційних послуг;
- відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
- відмову від електронних комунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання електронних комунікаційних послуг;
- отримання інформації щодо можливості та порядку відмови від замовленої електронної комунікаційної послуги;
- оскарження неправомірних дій постачальників електронних комунікаційних послуг шляхом звернення до суду або уповноважених державних органів;
«Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються надавачем послуг – звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання», - сказано у повідомленні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.