Пенсіонери зобовʼязані повідомляти ПФУ про певні зміни. До таких належать зміни в місці проживання, паспортні дані та інші важливі обставини, що можуть впливати на їх пенсійні виплати. Про це нагадали у Пенсійному фонді Закарпатської області.
Згідно з Порядком подання документів для призначення або перерахунку пенсій, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України, пенсіонери мають 10 днів для повідомлення наступної інформації:
- отримання нового паспорта громадянина України (ID-картки);
- отримання нового паспорта у разі його втрати або викрадення;
- зміна прізвища;
- зміна ідентифікаційного коду;
- зміна адреси проживання;
- працевлаштування або звільнення з роботи.
Невиконання цієї вимоги може призвести до припинення пенсійних виплат.
Повідомити ПФУ можна через найближчий сервісний центр або скориставшись особистим електронним кабінетом на вебпорталі ПФУ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.