Кабінет Міністрів України прийняв постанову, що значно полегшує процедуру отримання одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера, який постраждав під час допомоги силам безпеки та оборони України. Про це повідомили у Мінветеранів.
Як вказується, раніше процес був складним і вимагав двох окремих звернень: спочатку потрібно було подати заяву до Мінветеранів для ухвалення рішення про виплату. Потім – звернутися до структурного підрозділу, щоб отримати гроші.
Але тепер Мінветеранів самостійно здійснюватиме виплату; заявник одразу вказує банківський рахунок у першій заяві – більше ніяких додаткових звернень.
Можна вибрати зручний для себе спосіб подачі документів:
- через Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – незалежно від місця реєстрації;
- поштою або електронною поштою – безпосередньо до Мінветеранів.
Також Уряд затвердив нові форми заяв та уточнив список необхідних документів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.