Як раніше повідомляла «Судово-юридична газета», 23 березня внаслідок технічного збою в IT-системі Укрзалізниці тимчасово недоступні онлайн-сервіси компанії. Згодом встановили, що причиною збою в онлайн-системах Укрзалізниці стала масштабна кібератака.
Зараз триває відновлення систем, а пасажирам пропонують альтернативні варіанти придбання квитків:
- Продаж здійснюється через каси, які працюють у посиленому режимі.
- 24 та 25 березня міжнародні квитки можна придбати безпосередньо в касах, хоча зазвичай вони продаються лише онлайн.
- Якщо немає можливості купити квиток у касі, пасажири можуть сідати на поїзд без квитка – провідники допоможуть оформити проїзд на місці.
Військовослужбовцям, яким терміново потрібно вирушати в дорогу, Укрзалізниця гарантує перевезення.
Компанія просить пасажирів, які планують поїздки після 25 березня, не створювати ажіотаж у касах – після відновлення роботи онлайн-сервісів квитки можна буде придбати у звичному режимі.
Для повернення квитків на рейси 24 березня потрібно надіслати фото квитка та контактний номер на [email protected]. Заявки оброблять протягом трьох діб після відновлення системи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.