Закупівельна агенція Міністерства оборони України — «Агенція оборонних закупівель» (АОЗ) — запроваджує «єдине вікно» для збору пропозицій від виробників та постачальників. Про це повідомили в оборонному відомстві.
За словами Гліба Канєвського, директора Департаменту політики закупівель Міноборони, у 2025 році бюджет АОЗ на закупівлю озброєння, військової техніки та боєприпасів становить понад 380 млрд грн. Створення «єдиного вікна» є частиною цифровізації закупівельних процесів і має зробити співпрацю з виробниками більш сучасною та технологічною.
Компанії, які хочуть запропонувати свою продукцію для потреб оборони, повинні пройти процедуру верифікації на сайті АОЗ у розділі «Постачальникам». Для цього потрібно заповнити базову інформацію про себе.
Як працюватиме система:
- Постачальник або виробник подає базову інформацію про себе та свою продукцію на сайті АОЗ.
- Агенція проводить перевірку даних і ухвалює рішення — включити компанію до реєстру верифікованих постачальників або надати обґрунтовану відмову.
- Верифіковані постачальники отримуватимуть запити на комерційні пропозиції відповідно до наявної потреби.
- У запитах буде вказано дату, час закупівель і буде забезпечено зворотний зв'язок за їх результатами.
- З компанією-переможцем укладатиметься договір.
Як зазначив директор АОЗ Арсен Жумаділов, запуск «єдиного вікна» спрощує доступ виробників і постачальників до участі в закупівлях та прискорює обробку пропозицій. Такий підхід має забезпечити конфіденційність даних, пришвидшити час опрацювання комерційних пропозицій та створити рівні умови для всіх учасників ринку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.