Столичні супермаркети погодилися зменшити націнку на продукти першої необхідності, згідно з рекомендацією Антимонопольного комітету. Про це у Facebook повідомив голова Київського обласного відділення АМКУ Олексій Хмельницький.
«На виконання рекомендацій, наданих в рамках справи Київське обласне територіальне відділення АМКУ, це зробили такі мережі: NOVUS, Ашан, METRO Cash & Carry Ukraine, Сільпо, BILLA, АТБ-Маркет, VARUS, ЕКО маркет, Велика Кишеня, Велмарт. Ми вже отримали від них відповідні листи», — написав він.
Зокрема, уже 10 квітня цю інформацію зможуть перевірити усі бажаючі у магазинах зазначених мереж (інформацію з переліком товарів на які знижено націнку можна буде побачити на сайті компаній).
Більше того, деякі мережі на період карантину взагалі прибрали торгівельну націнку на окрему групу товарів і тепер вона дорівнює 0%.
Йдеться про окремі позиції по таким товарам як – борошно, буряк, капуста, картопля, морква, різні крупи (в т.ч гречка), цибуля, цукор, олія, макаронні вироби, молоко та яйця.
Щодо лимонів: Компанії також повідомили про суттєве зниження своєї націнки.
Нагадаємо, «Судово-юридична газета» повідомляла, що АМКУ порушів справу за фактом істотного подорожчання продуктів в Києві.
Раніше стало відомо, як депутати хочуть здешевити продукти харчування.
Ми писали, які продукти подорожчали більше всього під час карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.