Влада Греції подала до суду через світлове шоу дронів, яке, за попередньою інформацією, рекламувало Adidas поблизу всесвітньо відомого Акрополя в Афінах. Про це повідомляє Reuters.
У Міністерстві культури вважають, що це — порушення закону про охорону культурної спадщини.
Так, у соцмережах з’явилися кадри нічного шоу дронів, де у небі над Афінами дрони сформували логотип Adidas і зображення кросівка. Все це — на тлі освітленого Акрополя. Акрополь — символ античних Афін, пам’ятка ЮНЕСКО і місце розташування Парфенону — одного з найвідоміших храмів у світі.
За словами міністерки культури Ліни Мендоні, компанія не отримувала погодження на проведення такої акції, а використання національного символу в комерційних цілях без дозволу — це пряме порушення закону.
«Це виглядало так, ніби кросівок Adidas штовхає Акрополь», — заявила Мендоні.
Уряд подав позов проти всіх, хто причетний до організації шоу. Також триває перевірка, чи були дотримані правила щодо польотів дронів у цій зоні.
Що відповіли в Adidas
У компанії заперечують порушення. В офіційному коментарі Adidas заявили, що отримали всі необхідні дозволи, а сам бренд не використовував зображення пам’ятки у своїх рекламних матеріалах.
Чому це важливо
Це вже не перший конфлікт навколо Акрополя. Нещодавно грецька влада не дозволила знімати сцени нового фільму Йоргоса Лантімоса Bugonia на території комплексу — через невідповідність його змісту історичній та культурній цінності пам’ятки.
У Греції дуже суворо ставляться до використання національної спадщини в комерційних або художніх цілях. Акрополь вважається священним простором, який має залишатися поза межами реклами й бізнесу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.