Дві рекламні кампанії бренду Zara були заборонені у Великій Британії через те, що в них зобразили моделей, які виглядають «нездорово худими». Відповідне рішення ухвалив Advertising Standards Authority (ASA) — національний рекламний регулятор. Про це повідомляє ВВС.
Що саме не влаштувало регулятора?
За словами ASA, одна з моделей мала «виснажений вигляд» через поєднання глибоко зачесаного пучка та тіней, що підкреслювали худобу обличчя. В іншому випадку, поза моделі та глибоке декольте зробили «випираючі ключиці центральним елементом зображення».
Ще одна реклама, яку було заборонено, демонструвала коротку сукню, а розташування тіней, за оцінкою ASA, наголошувало на надмірній худобі ніг. Також було вказано, що розміщення рук і ліктів моделі створювало враження непропорційності.
Що відповіла Zara?
Представники бренду заявили, що жодна з моделей не має проблем зі здоров’ям, і на момент зйомок мали медичні довідки, що підтверджують їхній фізичний стан. Zara також підкреслила, що жодне зображення не піддавалося значному редагуванню, лише мінімальній корекції кольору й освітлення.
Попри це, компанія прибрала всі спірні зображення з офіційного сайту та мобільного додатку, навіть ті, що не були формально заборонені, і наголосила, що жодної офіційної скарги від користувачів не надходило.
Бренд додав, що дотримується норм звіту Fashioning a Healthy Future (2007), згідно з яким моделі повинні мати довідку від лікаря, який спеціалізується на розладах харчової поведінки.
Не лише Zara: тренд на худорлявість під пильним наглядом
Це не перший випадок цьогоріч. У липні ASA заборонив рекламу Marks & Spencer, у якій модель виглядала «нездорово худою», а велике загострене взуття візуально ще більше витягувало ноги. Трохи раніше бренд Next також опинився під критикою через зйомку моделі у вузьких джинсах — там було використано ракурс, який акцентував увагу на худих ногах.
Фото: Zara
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.