Федеральна торгова комісія США (FTC) відкрила розслідування щодо Amazon та Google через можливе введення в оману рекламодавців у сфері пошукової реклами. Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела.
Слідство зосереджене на тому, чи обидві компанії належним чином розкривали умови та ціни на рекламу. За даними джерел, FTC перевіряє, чи застосовував Amazon приховані «резервні ціни» на аукціонах пошукових оголошень, а також чи завищував Google вартість реклами, не повідомляючи про це рекламодавців.
Це розслідування відкриває новий фронт у регуляторному нагляді за технологічними гігантами.
Google і FTC відмовилися від коментарів, тоді як Amazon поки не відповів на запити журналістів.
Ринок цифрової реклами, де лідером залишається Google, а Amazon посідає третє місце, перебуває під увагою регуляторів ще з першої адміністрації Дональда Трампа.
Amazon заробив 56 млрд доларів на рекламі лише торік, а розслідування щодо його бізнес-практик триває ще з 2019 року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.