Як вказують у газопостачальній компанії «Нафтогаз України», буває так, що оплата зроблена, а в платіжці з’являється борг.
Одна з причин, проста помилка в унікальному особовому рахунку, який має кожен клієнт ГК «Нафтогаз України». Щоб уникнути цього, радять звірити всі дані перед сплатою.
Що потрібно зробити споживачам:
- Переконайтеся, що особовий рахунок вказано правильно.
- Звірте номер особового рахунку з попередніми платіжками за газ, якщо раніше оплата проходила коректно.
- Якщо сплачуєте через касу або термінал, ще раз перевірте всі реквізити перед підтвердженням.
- Використовуйте офіційні банківські сервіси – вони автоматично підтягнуть ваш коректний номер рахунку.
«Якщо цифри введено з помилкою або вони взагалі не вказані, це може призвести до затримки зарахування коштів або навіть їх потрапляння на інший рахунок. Виправлення таких ситуацій потребує часу, а інколи – додаткових звернень до служби підтримки чи банку», - пояснили у компанії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.