Компанія YASNO каже, що багато споживачів дивуються, чому рахунки за електроенергію не зменшується навіть під час дії графіків відключень. Енергетики назвали дві основні причини.
Чому сума не зменшується
- Непередані або несвоєчасно передані показання лічильника.
Якщо клієнт не подає показання вчасно, платіжка формується за середнім споживанням на основі минулих періодів. У такому разі сума може бути значно більшою, ніж при фактичній фіксації. - Надмірне використання потужних приладів після повернення світла.
Бойлер, пральна машина, праска — якщо всі ці прилади вмикати одразу після відновлення електропостачання, споживання різко зростає. Часто це «перекриває» заощаджені кіловат-години, і в підсумку місячний обсяг використаної електроенергії майже не відрізняється від періодів без відключень.
Поради від енергетиків
- Передавайте показання вчасно: цього місяця — з 29 листопада по 3 грудня.
- Не вмикайте багато потужних приладів одночасно після появи світла.
- Під час відключень вимикайте світло та від’єднуйте техніку від розеток, щоб уникнути зайвого нарахування, коли електропостачання відновиться.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.























