Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області нагадує, що одержувачі житлової субсидії або пільги можуть отримувати відповідні виплати через відділення поштового зв’язку або через банківську установу.
Подати заяву на зміну способу виплати можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для цього потрібно авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть «Заява на зміну способу виплати житлової субсидії чи пільги».
- Заповніть необхідні поля форми заяви та завантажте кольорову скан-копію довідки банку з реквізитами рахунку.
- Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».
- Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.