Держпродспоживслужба визнала дискримінаційною рекламну кампанію «Твердий стандарт» компанії «Ковальська», яка стосувалася правил догляду за бетоном. Головною героїнею ролика стала акторка фільмів для дорослих Джозефіна Джексон (справжнє ім’я – Юлія Сенюк), яку назвали «експерткою з твердості». Компанію оштрафували, а поширення реклами зупинили, повідомляє «УП. Життя».
У липні 2025 року «Ковальська», що займається виробництвом будівельних матеріалів, запустила кампанію «Твердий стандарт». У пресрелізі компанії зазначалося, що завдяки участі відомої «публічної фігури» та провокативному стилю вони прагнули привернути увагу до технічних аспектів догляду за бетонними конструкціями.
«Це колаборація, яку всі точно запам’ятають: акторка та промислова компанія об’єдналися, щоб поговорити про бетон. Це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном. Технічно та серйозно, хоча й з відчутною грою», – пояснювали творці кампанії.
У роликах Джозефіна Джексон виконувала роль психологині, яка проводить сеанс із розгубленим клієнтом-будівельником. За словами акторки, у центрі сюжету – жінка як особистість, а не як образ чи об’єкт. «У центрі сюжету – твердість. Та, яка приходить не відразу, а вимагає правильного догляду. Адже навіть найкращий бетон не стане надійною опорою, якщо з ним поводитися недбало», – зазначали в «Ковальській».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.