Довідка про отримання чи неотримання того чи іншого виду соціальної допомоги видається територіальним органом Пенсійного фонду на підставі особистого звернення громадянина або його законного представника.
Пенсійний фонд нагадав як подати заяву.
Під час звернення потрібно пред’явити:
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- документ, що підтверджує повноваження представника (якщо звертається не сама особа).
Де отримати довідку:
Контакти сервісних центрів Пенсійного фонду України можна знайти за посиланням – тут.
Спосіб отримання:
Довідка може бути:
- видана безпосередньо під час звернення (того ж дня);
- надіслана поштою або електронною поштою;
- отримана через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Важливо:
Якщо довідку надсилають електронною поштою, вона надається в зашифрованому вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису (за наявності сертифіката шифрування заявника).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.























