Незабаром у застосунку «Дія» українці зможуть поскаржитися на недобросовісних державних службовців. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
За його словами, нова функція дозволить залишати скарги як у текстовому, так і в голосовому форматі. Повідомлення напряму надходитимуть до міністра, відповідального за роботу конкретного відомства чи установи.
Про те, що у мобільному застосунку незабаром з’явиться помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ, Федоров повідомляв ще раніше.
«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — казав він.
Водночас, як вказали у Мінцифри, для партнерів, які хочуть інтегрувати сервіси Дії, уже працює ШІ-чатбот «Наталка».
З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.