З 1 листопада в Україні запрацює оновлений порядок оформлення та продовження відстрочок від мобілізації, щоб зробити процес цифровим та зменшити навантаження на територіальні центри комплектування. Про це повідомили в Міністерстві оборони.
За даними відомства, більшість відстрочок тепер можна буде оформити онлайн у застосунку «Резерв+» або офлайн у ЦНАПах. Відповідні зміни до нормативно-правових актів уже ухвалив Уряд.
Основні нововведення:
- Автоматичне продовження — відстрочки, інформація для яких є в державних реєстрах, продовжуватимуться без додаткових заяв і відвідування ТЦК. Це стосуватиметься понад 600 тисяч осіб.
- Нові типи відстрочок у Резерв+ — у застосунку вже доступно 9 типів відстрочок, а в листопаді з’являться ще два.
- Оформлення через ЦНАП — для тих, хто не користується смартфоном або має паперові документи.
- Електронна довідка замість паперової — паперові документи з печатками замінюють електронним документом у «Резерв+» або його роздрукованою копією.
Як вказувала прем’єр-міністр Юлія Свириденко, 80% відстрочок можна буде оформити онлайн через застосунок «Резерв+», решту — через будь-який зручний центр надання адмінпослуг.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.























