Британське юридичне товариство Law Society оновило свої рекомендації щодо використання соцмереж, закликавши юристів уважно перевіряти достовірність контенту, створеного за допомогою штучного інтелекту, остерігатися «клікбейту» та бути обережними із глибокими фейками (deepfakes). Про це повідомляє Law Gazette.
Президент організації Марк Еванс зазначив, що соціальні мережі залишаються важливим інструментом для просування юридичних послуг, однак юристам слід пам’ятати про ризики, які несе онлайн-простір, і дотримуватися професійних стандартів.
«Штучний інтелект і машинне навчання дедалі активніше інтегруються в соцмережі. Вони можуть допомагати користувачам створювати контент і підвищувати залученість аудиторії, дозволяючи юристам точніше комунікувати зі своєю цільовою групою. Але надзвичайно важливо перевіряти інформацію, створену ШІ, адже існує великий ризик поширення дезінформації, маніпуляцій і клікбейтного контенту», — наголосив Еванс.
У нових рекомендаціях зазначено, що деякі платформи, як-от LinkedIn, TikTok, Instagram і Facebook, автоматично додають позначки, якщо контент створено за допомогою ШІ. Натомість YouTube поки що здебільшого покладається на ручне маркування.
«Так само, як і у випадку з публікаціями людей, потрібно перевіряти достовірність матеріалів, створених штучним інтелектом. Існує ризик, що такі пости міститимуть неточну або навмисно оманливу інформацію, а також можуть бути створені для залучення уваги за будь-яку ціну», — йдеться у документі.
Крім того, Law Society застерігає, що дані користувачів можуть використовуватися для навчання ШІ. Зокрема, вже з наступного місяця LinkedIn почне застосовувати особисту інформацію та контент британських користувачів для тренування власних моделей штучного інтелекту.
Юристам радять уважно перевіряти умови користування соцмережами, аби зрозуміти, як саме платформи застосовують їхні дані у навчанні ШІ, та, за потреби, скористатися опцією відмови від участі у тренуванні алгоритмів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.























