У Дії понад 52% звернень користувачів уже обробляються без участі людей — за допомогою внутрішніх AI-інструментів. Про це повідомив Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
За його словами, держава впевнено інтегрує штучний інтелект у всі цифрові процеси, щоб зробити послуги більш швидкими, зручними та оптимізувати роботу команди.
Наразі в «Дії» вже працюють два основні інструменти на базі ШІ:
- AI-консультант — допомагає користувачам отримати державні послуги без залучення оператора. За перший місяць пілотного запуску він обробив понад 52% звернень у застосунку.
- AI-асистент — допомагає операторам формулювати відповіді на запити. Лише за кілька тижнів він допоміг обробити 7 993 звернення, що становить 16% загального обсягу запитів до служби підтримки.
«Впровадження АІ — це не про заміну людей, а про підсилення команди. Продовжуємо будувати найзручнішу цифрову державу та впроваджувати інноваційні сервіси», — підкреслив Федоров.
Раніше ми розповідали, що у Дії запустили AI-асистента для спрощення отримання держпослуг.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.