Повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) надходять пацієнту на номер телефона, за яким він у ній зареєстрований. Це відбувається через СМС або за наявності – Viber.
Однак інколи трапляється так, що повідомлення не надходять.
У Міністерстві охорони здоров'я роз'яснили, чому так відбувається.
Як писала «Судово-юридична газета», Кабмін видав постанову про передачу даних пацієнтів з Електронної системи охорони здоров’я на Портал Дія.
Також Уряд затвердив зміни, які дозволять електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) інформувати пацієнтів не лише через СМС, а й через альтернативні канали.
Тепер повідомлення з ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого починають надходити в Viber.
Водночас наголошується, що СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень.
Нижче описані найпоширеніші причини, через які це стається, і алгоритм дій у різних ситуаціях:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.